2011. július 23., szombat

Native Instruments FM 8 szintetizátor (dobozos verzió)

Native Instruments FM 8 szintetizátor (dobozos verzió):
Ha a hirdetés az interneten, a cikk is mindig eladó!

Hello!
Eladás itt a félelmetes hangot szörnyeteg Native Instruments FM 8. Ez nem Dowloadversion, de a dobozos verzió, amely egy kartondobozban, mint a fentiekből kiderül, az eredeti CD-t, az engedély kártya és az eredeti kézikönyvet németül. Minden tökéletes állapotban van. Eladják neki, mert én vagyok bővíthető Komplete. A cikk számára is felvette a Berlin-Friedrichshain, vagy én elküldheti biztosított Hermes. A lemondás az engedély I azonnal alkalmazni kell a vásárlás, így az új tulajdonos regisztrálhat fel. Tart max. 1-2 nap. Kérésre tudok küldeni néhány képet. Én szívesen válaszolunk kérdéseikre. Az eredeti ára 180 €. A megtakarítás 55 €. A szállítási költség azt hiszem.

Keressen információkat a szoftver a Native Instruments honlapján a weben.

OOO - Én is többet nyújt Native Instruments Absynth 5 a dobozban változata, és egy pár "Adam Audio Studio monitorok A8X - OOO

Lásd>>> ALÁBBI <<<
Ár: 125 EUR